Author Topic: Zal Whited00r ooit ook werken voor de iPhone 3gs?  (Read 1849 times)

Offline Enzo021099

• New Member
  • *
  • Country: nl
  • Whited00r iPod iPhone User
    • View Profile
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Zal Whited00r ooit ook werken voor de iPhone 3gs?
« on: January 02, 2014, 07:29:10 PM »
Zal Whited00r ooit werken met een iPhone 3gs? Want ik heb namelijk een 3GS en daar wil ik graag iOS 7 op, maar daar kan het dus niet op.

Gr. Enzo

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
  • Country: nl
    • View Profile
  • Device: iPhone 3G
  • My Computer: Mac
Re: Zal Whited00r ooit ook werken voor de iPhone 3gs?
« Reply #1 on: February 02, 2014, 09:57:07 PM »
Zal Whited00r ooit werken met een iPhone 3gs? Want ik heb namelijk een 3GS en daar wil ik graag iOS 7 op, maar daar kan het dus niet op.

Gr. Enzo

Ten eerste welkom op het forum! En sorry voor de ontzettend late reply op je forum post  :(

En nu OT. Whitd00r is ongeveer 4 jaar geleden ontstaan, sinds dien hebben we alleen maar verder gebouwd op de apparaten die we op dit moment ook ondersteunen. Het is ontzettend moeilijk om een nieuw apparaat compatibel te maken met de whited00r firmware. Er zijn dan ook (voor nu) geen plannen om Whited00r voor andere apparaten beschikbaar te stellen. Zou er ooit een ander toestel toegevoegd worden aan onze firmware, dan zou dit niet in de nabije toekomst plaatsvinden.
Ik hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben. Mocht je nog vragen hebben over het tweaken van iOS 6 zodat het er als iOS 7 uitziet, dan kun je ze hier altijd stellen.

Hidde Z.
Moderator on the Whited00r forum, Apple watcher, Student, Developer, Council member of Piter Jelles.
Here to awnser all your questions about whited00r. You can ask them in English as well as in Dutch!