Author Topic: Springboard Crash  (Read 3621 times)

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
  • Country: nl
    • View Profile
  • Device: iPhone 3G
  • My Computer: Mac
Re: Springboard Crash
« Reply #15 on: March 17, 2014, 07:52:54 PM »
Is het nog gelukt?
Moderator on the Whited00r forum, Apple watcher, Student, Developer, Council member of Piter Jelles.
Here to awnser all your questions about whited00r. You can ask them in English as well as in Dutch!

Offline ArneDC

• Member
  • **
  • Whited00r iPod iPhone User
    • View Profile
  • My Computer: Windows
« Reply #16 on: March 20, 2014, 04:51:29 PM »
Nope, ik heb het nog twee keer geprobeerd en ik krijg steeds hetzelfde probleem :(

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #17 on: March 20, 2014, 04:54:25 PM »
Zet je de iPhone na het herstellen weer terug vanaf een back-up of stel je de iPhone in als nieuw apparaat?
Moderator on the Whited00r forum, Apple watcher, Student, Developer, Council member of Piter Jelles.
Here to awnser all your questions about whited00r. You can ask them in English as well as in Dutch!

Offline ArneDC

• Member
  • **
    • View Profile
« Reply #18 on: March 20, 2014, 05:18:30 PM »
Als nieuw apparaat. Is dat de fout die ik maak?

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
« Reply #19 on: March 20, 2014, 05:22:40 PM »
Nee... Dat is juist goed. Vaak zetten mensen hun iPhone namelijk terug van een back up.
Trouwens, ik heb het laatst ook zelf geprobeerd met een simkaart waar een code op zit, en zodra je de error krijgt druk je op ok. Dan ontgrendel je de iPhone en krijg je weer een pop-up dat de simkaart gelockt is. Ontgrendel de simkaart met je code (vaak 0000) en zodra je de melding krijgt dat je simkaart geactiveerd is, druk je op de bovenste balk als je op het home scherm bent. Daarna krijg je weer de zelfde code of je je springboard wil herstarten, tik nu op restart, en als het goed is heb je een werkende simkaart en een werkend springboard.

Offline joop

• New Member
  • *
    • View Profile
  • My Computer: Linux
« Reply #20 on: April 15, 2014, 08:13:29 PM »
Hallo,

ik heb hetzelfde probleem zoals beschreven door ArneDC op een Iphone 3G. Springboard crashed elke keer na het opstarten van de iphone in combinatie met het unlocken van de SIM kaart. Ik heb het verholpen door in Instellingen->Telefoon->Simpincode de Simpincode uit te zetten.

Groet,
Joop

Offline Silence4all

• New Member
  • *
    • View Profile
« Reply #21 on: July 21, 2014, 09:36:42 PM »
Ik heb de winterboard installed via Cydia ... en sindsdien geen crashes meer daarmee(je kan kiezen welke versie "board" ) ... ik heb winterboard als default.. en geen crashes meer.