Author Topic: Hoe installeer ik apps met Whited00r?  (Read 1667 times)

Offline Wodan

• New Member
  • *
  • Whited00r iPod iPhone User
    • View Profile
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Hoe installeer ik apps met Whited00r?
« on: July 15, 2014, 02:15:15 AM »
Geachte,
graag had ik wat meer uitleg gekregen om via terminal en of cydia apps op het toestel te krijgen
alvast bedankt
mvg uit belgie
 :D

MOD. Titel verduidelijkt
« Last Edit: August 01, 2014, 03:13:11 PM by hiddeishier3 »

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
  • Country: nl
    • View Profile
  • Device: iPhone 3G
  • My Computer: Mac
Re: iphone 3g
« Reply #1 on: July 15, 2014, 04:39:55 PM »
Hartelijk welkom op het Whited00r forum!
Leuk om te zien dat ook onze zuiderburen gebruik maken van dit forum  ;) (grapje)

Ik zal het vooral willen hebben over het installeren van apps vanuit cydia, omdat applicaties installeren via terminal zeer ongebruikelijk is op iOS (het is wel mogelijk, maar niet aan te raden tenzij je een die-hard linux fan bent). Maar voor dat ik daarmee begin wil ik graag weten wat je bedoeld als je het woord "apps" gebruikt. Heb je het hier over applicaties zoals Facebook, twitter en games zoals angry birds of bedoel je hier programma's die het systeem volledig kunnen aanpassen mee? In de Cydia "store" zijn namelijk grotendeels applicaties van de laatste soort te vinden (zogeheten 'tweaks'). Voor het installeren van spelletjes en andere apps heeft whited00r de speciaal door ons ontwikkelde AppTimeMachine (ATM) waar je allerlei spelletjes en apps kunt vinden.

Groeten uit Nederland!
Hidde Z.
Moderator on the Whited00r forum, Apple watcher, Student, Developer, Council member of Piter Jelles.
Here to awnser all your questions about whited00r. You can ask them in English as well as in Dutch!

Offline Wodan

• New Member
  • *
  • Whited00r iPod iPhone User
    • View Profile
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: Hoe installeer ik apps met Cydia?
« Reply #2 on: July 31, 2014, 10:41:50 PM »
hoi,
ik bedoel met apps spelletjes aangezien die iphone 3g nu van mijn dochter is
grtjs uit belgie

Offline hiddeishier3

• Moderator
  • Hero Member
  • Country: nl
    • View Profile
  • Device: iPhone 3G
  • My Computer: Mac
Re: Hoe installeer ik apps met Cydia?
« Reply #3 on: August 01, 2014, 03:12:56 PM »
Het installeren van apps met Whited00r is zeer gemakkelijk. Ik zal hieronder een stappenplan maken. Dit stappenplan ga ik er van uit dat je de nieuwste versie van Whited00r draait. Laat me maar weten of het goed is verlopen of dat je ergens problemen hebt. Ik ben sinds kort ook bezig met het maken van WHited00r tutorial video's, dus mocht het niet lukken met deze stappen, dan stuur ik je de link naar het filmpje wel in een PM.

Hoe installeer ik apps met Whited00r:
1. Ga naar het home-screen van de iPhone
2. Tik op het app store logo op het home-screen
3. Je zult een lijst met app-categorieŽn te zien krijgen.
4. Tik op een van deze categorieŽn en tik op de app die u wilt installeren
5. Er zal een pop-up venster verschijnen die vraagt of je de app echt wilt installeren.
6. Bevestig de installatie en het downloaden van de app zal starten. SLUIT DE APP NIET AF!!!
7. Wacht tot het afronden van de download, de installatie zal nu starten SLUIT DE APP NIET AF!!!
8. Wacht na de installatie van de app ongeveer 5 seconden voor het terugkeren naar het home-screen. Hier zal nu de pas geÔnstalleerde app staan.
Moderator on the Whited00r forum, Apple watcher, Student, Developer, Council member of Piter Jelles.
Here to awnser all your questions about whited00r. You can ask them in English as well as in Dutch!