Author Topic: iphone 5  (Read 6260 times)

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
iphone 5
« on: January 26, 2012, 11:43:40 AM »
what do you guys think?
images by 9to5mac


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline RagingNinja

  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1863
  • Country: us
  • Ninja
    • View Profile
    • Whited00r
  • Device: iPhone 2G
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #1 on: January 26, 2012, 11:54:12 AM »
You never know. Personally.... this is all am I HOPING for in the next iPhone, but honestly... could care less.

A6 Quad-Core Chipset (as long as we can jailbreak it)

1GB of RAM (definitely)

4" screen would be cool, but not a deal breaker for me

LTE... eh... drains the batter SO fast, I'd rather stick with HSPA+ (3G on steiroids. And on AT&T only)
iPhone 2G, 8GB - iPhone 4S, 16GB, iOS v6.1
Multi-Tasking v1.0.3 - Folders v1.2.1 - iOS 3 Wallpaper 1.0.2(1)
WD Recommended/Compatible Tweaks, Themes, etc. | My Repo: cydia.ragingninja.bplaced.net

Offline PrisoneR

  • Risk of Hatred
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 999
  • Country: mv
  • ^ thats me -_-
    • View Profile
    • whited00r
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #2 on: January 26, 2012, 11:57:14 AM »
its a great iphone :D
its gonna have a6 or a5 processor heard apple hired an Israeli chip expert and all
plus iPhone 5 can make some great use of Lytro Technology  and support the 802.11ac Wireless Standard  ;D  ;D  ;D
rumors  and rumors cant wait to buy it :D.... gonna be hard for the dream team to jailbreak it i guess

yeah 1gb ram is a must XD

Offline iShubham

  • Just a Helper :)
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 838
  • Country: in
  • Find me.
    • View Profile
    • iTooleTech
  • Device: iPod Touch 2G
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #3 on: January 26, 2012, 11:58:00 AM »

The Whited00r Team needs to buy iPods 1G/2G & iPhones 2G/3G for testing WD 6.1 Beta, Apps & Features. We need your help to keep WD Free.

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
Re: iphone 5
« Reply #4 on: January 26, 2012, 12:02:34 PM »
You never know. Personally.... this is all am I HOPING for in the next iPhone, but honestly... could care less.

A6 Quad-Core Chipset (as long as we can jailbreak it)

1GB of RAM (definitely)

4" screen would be cool, but not a deal breaker for me

LTE... eh... drains the battery SO fast, I'd rather stick with HSPA+ (3G on steiroids. And on AT&T only)
what i would want on next ipod
price: $30 :P

A7 whatever core chip

1.5GB RAM i think i need a lot of RAM personally

i would probably stick with 3.5in because developers will have to make games for multiple sizes (one of the bad resons for android) so then the apps will come out late and wouldnt be able to enjoy my self or unless they could make something like ipad... 3.5in for apps and .5 for with black screen


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline PrisoneR

  • Risk of Hatred
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 999
  • Country: mv
  • ^ thats me -_-
    • View Profile
    • whited00r
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #5 on: January 26, 2012, 12:06:00 PM »
if anyone seen Microsoft vision for 2019
[youtube]a6cNdhOKwi0&hd=1[/youtube]

this dream prototype video by Sfist.com for iphone might be possible 
[youtube]lzsBwnv_dAg&hd=1[/youtube]

interesting :D

btw it gonna be a5 or a6 not a7 hehe :P wait another year for that
and im sure its 4 inch

apple will never end this people desire to buy iphone its like endless wormhole for money

« Last Edit: January 26, 2012, 12:29:04 PM by PrisoneR »

Offline RagingNinja

  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1863
  • Country: us
  • Ninja
    • View Profile
    • Whited00r
  • Device: iPhone 2G
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #6 on: January 26, 2012, 12:08:18 PM »
Justiz, you kinda don't make sense. Why would they skip the A6? LOL

1.5GB of RAM.. eh... wouldn't hurt I guess? Apparently Samsung is going to launch the Galaxy S III with a full 2GB of RAM. But again... rumors...
iPhone 2G, 8GB - iPhone 4S, 16GB, iOS v6.1
Multi-Tasking v1.0.3 - Folders v1.2.1 - iOS 3 Wallpaper 1.0.2(1)
WD Recommended/Compatible Tweaks, Themes, etc. | My Repo: cydia.ragingninja.bplaced.net

Offline PrisoneR

  • Risk of Hatred
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 999
  • Country: mv
  • ^ thats me -_-
    • View Profile
    • whited00r
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #7 on: January 26, 2012, 12:11:54 PM »
most of the time when iphone is released a new phone comes with better features within months of it release and the comparison begins  :-\

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
Re: iphone 5
« Reply #8 on: January 26, 2012, 12:13:35 PM »
if anyone seen Microsoft vision for 2019
Productivity Future Vision (2011)

this dream prototype video by Sfist.com for iphone might be possible 
iPhone 5 Concept Features

interesting :D

btw it gonna be a5 or a6 not a7 hehe :P wait another year for that
and im sure its 4 inch

apple will never end this people desire to buy iphone its like endless wormhole for money
that iphone 5 concept is just ridiculous
1. it has facetime app :o
2. it has older reminders beta icon
3. holographic is impossible on modern technology
4. expects too much from apple

and i know its either going to be a5 or a6 it was just my dream


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline PrisoneR

  • Risk of Hatred
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 999
  • Country: mv
  • ^ thats me -_-
    • View Profile
    • whited00r
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #9 on: January 26, 2012, 12:15:31 PM »
read that post carefully justiz lol watch both videos and you will become O_O WTF
hehe

what i like about iphone is the cover is good it doesnt break and so is the screen
but everything inside O_O get destroyed more quickly

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
Re: iphone 5
« Reply #10 on: January 26, 2012, 12:16:23 PM »
Justiz, you kinda don't make sense. Why would they skip the A6? LOL

1.5GB of RAM.. eh... wouldn't hurt I guess? Apparently Samsung is going to launch the Galaxy S III with a full 2GB of RAM. But again... rumors...
f*** that galaxy those samsung b******
anyways my teacher just bought a galaxy s II a day ago and it LAGS :P


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
Re: iphone 5
« Reply #11 on: January 26, 2012, 12:17:40 PM »
read that post carefully justiz lol watch both videos and you will become O_O WTF
hehe

what i like about iphone is the cover is good it doesnt break and so is the screen
but everything inside O_O get destroyed more quickly
yeah they dont break but they get cracked (its a glass what do you expect)


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline PrisoneR

  • Risk of Hatred
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 999
  • Country: mv
  • ^ thats me -_-
    • View Profile
    • whited00r
  • Device: Does Not Own iDevice ARMv6
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #12 on: January 26, 2012, 12:20:31 PM »
im talking about the inside parts.... its like you drop the iphone everything looks fine and when you like open the back case everything inside flows out like liquid lol

...anyways my teacher just bought a galaxy s II a day ago and it LAGS :P
no wonder there are releasing 2g ram (rumors)

Offline JusTiz

  • Herobrine
  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1075
  • Country: kr
  • Twitter: @JusTiz_WD
    • View Profile
  • Device: iPod Touch 1G
Re: iphone 5
« Reply #13 on: January 26, 2012, 12:33:46 PM »
i would also want armv8 and @3X pupil display lol


[size=7.5pt]Follow me @ Twitter[/size]

Offline RagingNinja

  • SuperHero Member
  • *****
  • Posts: 1863
  • Country: us
  • Ninja
    • View Profile
    • Whited00r
  • Device: iPhone 2G
  • My Computer: Windows
Re: iphone 5
« Reply #14 on: January 26, 2012, 12:58:02 PM »
I agree with you, Android phones in general are sh*t. My brother-in-law has a Galaxy S II and its constantly rebooting, freezing and is laggy (same with his parent's Galaxy Tab 10.1, its crap).

I have him convinced though, he wants a 4S for his birthday. =D
iPhone 2G, 8GB - iPhone 4S, 16GB, iOS v6.1
Multi-Tasking v1.0.3 - Folders v1.2.1 - iOS 3 Wallpaper 1.0.2(1)
WD Recommended/Compatible Tweaks, Themes, etc. | My Repo: cydia.ragingninja.bplaced.net